Карта сайта
Версія для людзей са слабым зрокам
бел
Меню
Галоўная / Навiны

Анжаліка Нікіціна: трансгранiчны электронны гандаль - гэта новы механізм прасоўвання беларускай прадукцыі на кітайскім рынку

14-15 кастрычніка 2021 года намеснік Міністра эканомікі Анжаліка Нікіціна прыняла ўдзел у мерапрыемствах 130-й кантонскага кірмашу (г. Гуанчжоу, КНР) у анлайн-фармаце: урачыстай цырымоніі адкрыцця кірмашу і Чжуцзянскага міжнароднага гандлёвага форуму, а таксама ў Форуме па новых мадэлям знешняга гандлю на фоне новай структуры развіцця.

Даведачна. Кантонскi кірмаш (Кітайскi кірмаш імпартных і экспартных тавараў у Гуанчжоу) з'яўляецца найбуйнейшай комплекснай міжнароднай выставай Кітая з найшырокім асартыментам прадстаўляемых тавараў, шырокай кліенцкай базай і значнай колькасцю паспяховых гандлёвых здзелак. Усяго праведзена 129 сесій кірмашу, што спрыяла ўсталяванню гандлёвых адносін паміж Кітаем і больш за 220 краінамі і рэгіёнамі свету.

Сярод удзельнікаў цырымоніі адкрыцця кірмашу: Прэм'ер Дзяржаўнага савета КНР Лі Кэцян, Віцэ-Прэм'ер Дзяржсавета КНР Ху Чуньхуа, Прэм'ер-міністр Венгрыі Віктар Орбан, Прэзідэнт Рэспублікі Перу Пэдра Касціла, Старшыня Урада Расійскай Федэрацыі Міхаіл Мiшусцiн, прадстаўнікі дзяржаўных структур, міжнародных арганізацый, дыпламатычных місій і дзелавых колаў шэрагу краін.

Сёння, 15 кастрычніка Анжаліка Нікіціна выступіла з прывітальным відэа-зваротам да ўдзельнікаў Форуму па новых мадэлям знешняга гандлю на фоне новай структуры развіцця. У сваёй прамове намеснік Міністра эканомікі адзначыла: «У 2020 годзе знешнегандлёвы абарот паміж краінамі дасягнуў чарговага максімуму. Кітай выйшаў на другое месца сярод гандлёвых партнёраў Беларусі. Дынамічна прырастае наш экспарт на кітайскі рынак: за 8 месяцаў бягучага года тэмп росту склаў 120%.

Мы спадзяемся на паспяховае развіццё трансгранічнага электроннага гандлю ў краіне, у тым ліку сумесна з найбуйнейшымі кітайскімі платформамі. Патэнцыял гэтага віду гандлёвага супрацоўніцтва ў Беларусі не задзейнічаны ў поўнай меры. Гэта новы для нас механізм прасоўвання беларускай прадукцыі на кітайскім рынку».