Аб захаванні культуры зносін
У сувязі з частымі выпадкамі зваротаў крэдытораў і іншых асоб, якія ўдзельнічаюць у справах аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве), у Дэпартамент па санацыі і банкруцтве Мінэканомікі са скаргамі на:
адсутнасць магчымасці аператыўна звязацца з антыкрызісным кіраўніком, у кантактах якога ўказана толькі абаненцкая скрыня паштовага аддзялення сувязі,
несвоечасовае атрыманне кіраўнікамі адпраўленай крэдыторамі з дапамогай паштовай сувязі карэспандэнцыі, у тым ліку сваіх патрабаванняў для наступнага ўключэння ў рэестр патрабаванняў крэдытораў,
некарэктныя паводзіны падчас асабістых зносін і пры правядзенні тэлефонных перамоваў,
несвоечасовы адказ або адсутнасць адказу на звароты асоб, якія ўдзельнічаюць у справе аб банкруцтве,
зважаем на наступнае:
Антыкрызісны кіраўнік пры выкананні сваіх абавязкаў, прадугледжаных заканадаўствам аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве), у тым ліку абавязаны выконваць наступныя патрабаванні:
- праяўляць цярпенне, павагу і ветлівасць у адносінах да бакоў, іх прадстаўнікоў, іншых асоб, якія ўдзельнічаюць у справах аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве);
- садзейнічаць стварэнню падчас правядзення працэдур банкруцтва атмасферы даверу, упэўненасці, раўнапраўя бакоў, узаемнай павагі;
- устрымлівацца ад дзеянняў, заяў і ўчынкаў, здольных скампраметаваць яго самога, дыскрэдытаваць інстытут банкруцтва і яго асноўныя прынцыпы;
- выконваць дзелавую манеру ў зносінах;
- праяўляць добрасумленнае стаўленне да выканання сваіх абавязкаў, абавязковасць і пунктуальнасць, забяспечваць аптымальную арганізацыю сваёй працы;
- будаваць свае адносіны з асобамі, якія ўдзельнічаюць у справе аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве) на аснове ўзаемнага даверу, павагі, супрацоўніцтва і падтрымкі;
- кіравацца этычнымі нормамі ў прафесійнай дзейнасці.
У адпаведнасці з часткай 3 артыкула 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 «Об обращениях граждан и юридических лиц» пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не устаноўлены заканадаўчымі актамі.
Рэкамендуемы разам з абаненцкай скрыняй паштовага аддзялення сувязі паказваць адрас офіса антыкрызіснага кіраўніка.