Аб захаванні культуры зносін

У сувязі з частымі выпадкамі зваротаў крэдытораў і іншых асоб, якія ўдзельнічаюць у справах аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве), у Дэпартамент па санацыі і банкруцтве Мінэканомікі са скаргамі на:

адсутнасць магчымасці аператыўна звязацца з антыкрызісным кіраўніком, у кантактах якога ўказана толькі абаненцкая скрыня паштовага аддзялення сувязі,

несвоечасовае атрыманне кіраўнікамі адпраўленай крэдыторамі з дапамогай паштовай сувязі карэспандэнцыі, у тым ліку сваіх патрабаванняў для наступнага ўключэння ў рэестр патрабаванняў крэдытораў,

некарэктныя паводзіны падчас асабістых зносін і пры правядзенні тэлефонных перамоваў,

несвоечасовы адказ або адсутнасць адказу на звароты асоб, якія ўдзельнічаюць у справе аб банкруцтве,

 зважаем на наступнае:

 Антыкрызісны кіраўнік пры выкананні сваіх абавязкаў, прадугледжаных заканадаўствам аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве), у тым ліку абавязаны выконваць наступныя патрабаванні:

 - праяўляць цярпенне, павагу і ветлівасць у адносінах да бакоў, іх прадстаўнікоў, іншых асоб, якія ўдзельнічаюць у справах аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве);

- садзейнічаць стварэнню падчас правядзення працэдур банкруцтва атмасферы даверу, упэўненасці, раўнапраўя бакоў, узаемнай павагі;

- устрымлівацца ад дзеянняў, заяў і ўчынкаў, здольных скампраметаваць яго самога, дыскрэдытаваць інстытут банкруцтва і яго асноўныя прынцыпы;

- выконваць дзелавую манеру ў зносінах;

- праяўляць добрасумленнае стаўленне да выканання сваіх абавязкаў, абавязковасць і пунктуальнасць, забяспечваць аптымальную арганізацыю сваёй працы;

- будаваць свае адносіны з асобамі, якія ўдзельнічаюць у справе аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве) на аснове ўзаемнага даверу, павагі, супрацоўніцтва і падтрымкі;

- кіравацца этычнымі нормамі ў прафесійнай дзейнасці.

У адпаведнасці з часткай 3 артыкула 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 «Об обращениях граждан и юридических лиц» пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не устаноўлены заканадаўчымі актамі.

Рэкамендуемы разам з абаненцкай скрыняй паштовага аддзялення сувязі паказваць адрас офіса антыкрызіснага кіраўніка.