Вольга Акуленка: кліентаарыентаваны падыход зніжае выдаткі, звязаныя з паўторнымі зваротамі па атрыманне паслуг
21/02
У рамках рэалізацыі сумесных ініцыятыў Міністэрства эканомікі і ПРААН ажыццяўляецца распрацоўка методыкі збору і аналізу зваротнай сувязі з насельніцтвам па ацэнцы эфектыўнасці дзяржаўных праграм у сацыяльнай сферы.
Сёння Міністэрства эканомікі арганізавала рабочую сустрэчу, на якой спецыялісты Мінпрацы і сацабароны, Міністэрства аховы здароўя з экспертамі ПРААН абмеркавалі механізм правядзення апытанняў пацыентаў, якія прайшлі лячэнне ў стацыянарных установах аховы здароўя, і кліентаў тэрытарыяльных цэнтраў сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва.
«Распрацоўваныя інструменты дадуць магчымасць ацаніць кліентаарыентаванасць устаноў, ступень задаволенасці насельніцтва якасцю асобных дзяржаўных паслуг, а праз іх - эфектыўнасць шэрага дзяржаўных праграм», - адзначыла начальнік упраўлення дзяржаўных праграм Міністэрства эканомікі Вольга Акуленка.